Дарынды оқушылармен жұмыс
|
№
|
Іс-шаралар
|
Мақсаты
|
Уақыты
|
Жауаптылар
|
Нәтиже
|
Ресурстар
|
Мониторинг
|
1
|
Дарынды оқушылармен жұмыс жасау жоспарын бекіту
|
Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету
|
Тамыз,қыркүйек
|
ДҒӘО,Пән мұғалімдері
|
Дарынды оқушыныжан-жақтыдамыту,ізденістік жолға ынталандыру
|
Жоспар
|
|
2
|
Жалпы білім беретін пәндер бойынша Республикалық ғылыми жобалар конкурсының ІІ кезеңіне қатысушылар тізімін нақтылап сұраныс дайындау
|
Тізімқұру, сұранысты бекіту
|
қыркүйек
|
ДҒӘО,Пән мұғалімдері
|
Оқушылардың кең көлемде қамтылуы
|
Тізім
|
ДЖО, ақпараттық анықтама
|
3
|
1-7-сынып оқушыларының арасында Республикалық «Зерде» зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобалар конкурсына (аудандық) сұраныс жіберу
|
Тізім құру, сұранысты бекіту
|
қыркүйек
|
ДҒӘО,Пән мұғалімдері
|
Оқушылардың кең көлемде қамтылуы
|
Тізім
|
ДЖО, ақпараттықанықтама
|
4
|
Жалпы білім беретін пәндер бойынша олимпиадаға қатысатын оқушылар тізімін нақтылау
|
Әр пән бойынша олимпиадалық резер тобын ашу
|
қыркүйек
|
ДҒӘО,Пән мұғалімдері
|
Дарынды балаларды анықтау, іріктеу және ғылыми білімге қызығушылығын арттыру
|
Әр бірлестік бойынша олимпиадаға қатысушы тізімі
|
ӘБбойыншасараптама
|
5
|
Бірлестіктер бойынша пәндік олимпиадалар, байқаулар өткізуді ұйымдастыру
|
Мектепішілік олимпиадаға оқушы іріктеу жұмысын жүргізу
|
Айлық кезінде
|
ДҒӘО,Пән мұғалімдері
|
Әр пән бойынша олимпиадаға нақты қатысушыны анықтау
|
Олимпиадалық тапсырмалар
|
ӘБбойыншасараптама
|
6
|
Зияткерлік білім сайыстарын өткізуді ұйымдастыру
|
Оқушылардың ғылымға деген қызығушылығын арттыру, зияткерлік ойындарға қабілетін ашу
|
Айлық кезінде
|
ДҒӘО,Пән мұғалімдері
|
Оқушылар арасында білім сайыстар, білгірлер алаңы ұйымдастырылады.
|
Дебат, пікір сайыс алаңы
|
|
7
|
Математика,физика,химия және биология пәндері бойынша Президенттік олимпиадаға іріктеужұмысын жүргізу
|
Математика,физика,химия және биология пәндері бойынша дарынды оқушыларды анықтау. Жаратылыстану-математика бағытындағы пәндерді оқуға оқушылардың қызығушылығын арттыру, теориялық білімдері мен қабілеттерін тереңдету
|
қыркүйек
|
ДҒӘО,Пән мұғалімдері
|
Оқушылардың зияткерлік дамуы және кәсіби бағдары үшін оңтайлы жағдайларды жасау
|
Нұсқаулықтар, ережелер
|
Жиналыс, ақпараттық анықтама
|
8
|
«Менің шағын Отаным» атты жас тарихшылар ІҮ республикалық конкурсының мектепішілік іріктеу кезеңі
|
Туған елдің тарихына аса қызығушылық танытатын оқушыларды анықтау
|
қыркүйек
|
ДҒӘО,Пән мұғалімдері
|
9-11 оқушыларының тарих, өлкетану бойынша білімі тереңдейді
|
Ақпараттық хат, ереже
|
Нәтижелер мониторингі
|
9
|
5-6 сынып оқушыларының «Алтын сақа» математикалық олимпиадасының іріктеу кезеңін өткізуді ұйымдастыру
|
Оқушыларды оқуға ынталандыру;
білім деңгейін арттыру; көркем сөйлеуге баулу.
|
қыркүйек
|
ДҒӘО,Пән мұғалімдері
|
Оқушылар алғырлыққа, шапшаңдыққа тәрбиеленеді
|
Ақпараттық хат,ереже
|
Нәтижелер мониторингі
|
10
|
Оқушыларды тілдер мерекесі барысында ұйымдастырылған әр түрлі іс-шараларға қатыстыру /эссе жазу т.б.,/
|
Көпұлтты елдің тұтастығын сақтау, қазақ тілін дамыту және тарату, жас ұрпақтың бойында өз халқының да, елде тұратын басқа ұлттардың да мәдениеті мен дәстүрлеріне құрметпен қарауды қалыптастыру.
|
қыркүйек
|
ДҒӘО,Пән мұғалімдері
|
Оқушылардың шығармашылығы, тақырып бойынша көзқарастары жан-жақты ашылады.
|
Ақпараттық хат,ереже
|
Нәтижелер мониторингі
|
11
|
Республикалық балалар оқулары байқауына дайындау, қатыстыру
|
Оқушылардың кітап оқуға деген құштарлығын арттыру, еліміздің әдебиеті мен жазушылар шығармаларын зерделеуге шақыру және жас ұрпақтың бойына отансүйгіштік сезімін қалыптастыру
|
қыркүйек
|
ДҒӘО,Пән мұғалімдері
|
Оқушылардың кітап оқуға деген құштарлығы артады, еліміздің әдебиеті мен жазушылар шығармаларын жан жақты зерделейді
|
Ақпараттық хат,ереже
|
Нәтижелер мониторингі
|
12
|
«Кенгуру – математика барлығы үшін» халықаралық ойын конкурсы 2-11 сынып
|
Дарынды мектеп оқушыларын анықтау, математикалық сауаттылығын арттыру және ғылым негіздері бойынша олардың білімдерін тереңдету
|
қыркүйек
|
ДҒӘО,Пән мұғалімдері
|
Оқушылар алғырлыққа, шапшаңдыққа тәрбиеленеді
|
Ақпараттық хат,ереже
|
Нәтижелер мониторингі
|
13
|
IQanat олимпиадасын ұйымдастыру және өткізу /іріктеу кезеңі/
|
Қабілетті оқушыларды анықтау және қолдау, ауыл оқушыларының шығармашылық, танымдық, зияткерлік бастамаларын жандандыру; - оқушылардың жалпы білім беру пәндерін оқуға қызығушылығын қалыптастыру; - оқушылар арасында тікелей байланыс пен тәжірибе алмасуға жағдай жасау.
|
қыркүйек
|
ДҒӘО,Пән мұғалімдері
|
Оқушылардың зияткерлік дамуы және кәсіби бағдары үшін оңтайлы жағдайларды жасау
|
Ақпараттық хат,ереже
|
Нәтижелер мониторингі
|
14
|
«Мұхтар мұрасы – адамзат қазынасы» аудандықөнер, білім байқауы
|
Оқушының бойына Мұхтар Омарханұлы Әуезовтің шығармашылық жолын таныту, қазақ әдебиетінен алар орны мен сіңірген еңбегін бағалауға тәрбиелеу.
|
қыркүйек
|
ДҒӘО,Пән мұғалімдері
|
8-11 сыныптың шығармашыл оқушыларының гуманитарлық-эстетикалық ғылымдар саласында шығармашылық қабілеті, дарынын танылады, олардың шығармашылық қабілеттеріне (ақындық, шешендік шеберлігі) қолдау көрсетіліп, ары қарай дамуына жол ашылады
|
Ақпараттық хат, ереже
|
Нәтижелер мониторингі
|
15
|
«Ақберен» республикалық конкурсының аудандық
кезеңіне оқушылардың қатысуынұйымдастыру
|
Өскелең ұрпақты патриоттық рухта тәрбиелеу,
Оқушыларды гуманитарлық-эстетикалық ғылымдар саласына кәсіптік бейімдеу
|
қыркүйек
|
ДҒӘО,Пән мұғалімдері
|
Оқушылардың ақындық,шешендік
шеберлігі, түрлі ұлттық аспапта ойнау, т.б. қолдау көрсетіп, ары қарай дамытуына жол ашу
|
«Ақберен» Республикалық өнербайқауының ережесі
|
Нәтижелер мониторингі
|