Меню KDT

logo7.png?_=1

 Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Шу ауданының білім бөлімінің «Абай атындағы орта мектебі» КММ
  • kz
  • ru
  • Статьи

    2023-2024 оқу жылына арналған " Топжарған " ғылыми қоғамының  жұмыс жоспары Мақсаты: оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеу және ғылыми-зерттеу қызметін қалыптастыру үшін жағдай жасау, олардың өзін-өзі анықтауы, өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасау.
    Міндеттері: • әлемді тануға, пәндерді тереңдетіп оқуға деген қызығушылықты тәрбиелеу; • болашақ мамандықты таңдауға дайындалу, таңдалған мамандыққа қызығушылықты дамыту, қызығушылық саласында қосымша білім, Дағдылар мен дағдыларды алуға көмектесу; • ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын, өз бетінше және шығармашылықпен ойлау, олимпиадалық міндеттерді шешу, алған білімдерін практикада пайдалану дағдыларын дамыту; • зерттеу жұмысы үшін қажетті аспаптар мен жабдықтармен жұмыс істеу ережелерін меңгеру; • ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту, алынған деректерді өңдеу әдістемесіне және нәтижелерді талдауға, ғылыми - зерттеу жұмыстарының нәтижелері туралы есеп пен баяндаманы құрастыруға және ресімдеуге үйрету; • олимпиадалық резерв мектебінің қызметін жандандыру; • Отандық және әлемдік ғылымның, техниканың, әдебиеттің, өнердің жетістіктерін насихаттау; • өз дәстүрлерімен бірыңғай мектеп ғылыми қоғамдастығын қалыптастыру; • оқушылардың ғылыми қоғамы мүшелерінің жекелеген зерттеу жұмыстарын материалдық-техникалық, ғылыми-ақпараттық қамтамасыз етуді жүзеге асыру; әр түрлі мекемелермен олардың материалдық-техникалық базасын пайдалану туралы келісімнің негізінде.
    3. Оқушылардың ғылыми қоғамы қызметінің мазмұны 3.1. Ғылыми қоғам мүшелерінің жоба тақырыптары бойынша, ақыл-ой еңбегі мәдениеті мәселелері бойынша, ғылымның, техниканың, өнердің жекелеген мәселелері бойынша дәріс оқушыларын ұйымдастыруы. 3.2. Ғылыми және ғылыми- атақты әдебиеттерге тұрақты шолулар жүргізу. 3.3. Бір жыл ішінде оқушылардың орындаған ғылыми-зерттеу жұмыстарының қорытындылары шығарылатын ғылыми-практикалық конференциялар өткізу; оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының есептілік нысандары рефераттық хабарламалар, баяндамалар, мақалалар, компьютерлік бағдарламалар және т. б. болуы мүмкін. 3.4. Зерттеушілермен және ғалымдармен шығармашылық кездесулер ұйымдастыру. 3.5. Шығармашылық емтиханды ұйымдастыру және өткізу. 4. ОҒҚ жұмысын ұйымдастыру 4.1. Оқу жылының басында өткізілетін жалпы жиналыс ОҒҚ-ның жоғары органы болып табылады, онда жұмыстың басым бағыттары жоспарланады, ОҒҚ-ның бір жылға арналған жұмыс жоспары бекітіледі, ОҒҚ жұмысына басшылықты жүзеге асыратын Кеңес сайланады.
    ОҒҚ кеңесіне кіреді: а) директор; б) директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары; в) ОҒҚ үйлестірушісі; г) ғылыми жетекшілер мен секция жетекшілері ОҒҚ Кеңесі Ғылыми-әдістемелік жұмысты үйлестіреді, алдағы ғылыми-практикалық конференцияның ұйымдастыру комитетін құрады, қоғамның жаңа мүшелерін қабылдауды жүзеге асырады. 4.2. ОҒҚ құрылымы: ОҒҚ білім беру мекемесінің ғылыми - әдістемелік кеңесі бекіткен басшылары басқаратын секциялардан тұратын бір немесе көп салалы болуы мүмкін. 4.5.Оқушылардың ғылыми-зерттеу қызметінің тақырыбы мұғалімдердің әдістемелік бірлестігінің (осы бағыттың) келісімі бойынша ғылыми жетекшімен бірлесіп айқындалады. 4.6. Қорытындылар жыл сайынғы "Ғылым күні"ғылыми-практикалық конференциясында шығарылады. 5. ОҒҚ мүшелерінің құқықтары мен міндеттері 5.1. Қоғам мүшелері секциялардың бірінде жұмыс істеуге; конференцияларға қатысуға; таңдалған ғылым саласы бойынша білімдерін дербес тереңдетуге; оларды оқушылар арасында насихаттауға қатысуға; қоғам жұмысын одан әрі жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізуге; жұмыстар көрмелерін ұйымдастыруға қатысуға; өз жұмысы туралы есеп жасауға міндетті. ОҒҚ мүшелері құқылы: • бір немесе екі секцияда жұмыс істеуіне; • әр түрлі деңгейдегі конференцияларға қатысуға; • өз бетінше зерттеу үшін ОҚ материалдық базасын пайдалануға; • өз жұмыстарына консультациялар мен шолулар алу, ғылыми жетекшісі болуға; • зерттеу жұмысының нәтижелерін баспа органдарында жариялау және т. б.; • ОҒҚ басқару органдарына сайлануға және сайлауға; • ведомстводан өз еркімен шығуға. 5.3. Ғылыми-практикалық конференцияның қорытындысы бойынша ғылыми қоғамда белсенді жұмыс істегені және зерттеу қызметінде қол жеткізген шығармашылық табыстары үшін ОҒҚ мүшелері дипломдармен, бағалы сыйлықтармен марапатталуы мүмкін; республикалық және халықаралық деңгейдегі конференцияларға қатысуға ұсынылуы мүмкін; конкурстарға, олимпиадаларға және т. б. қатысуға жіберілуі мүмкін. 5.4 Үйлестіруші оқушының функционалдық міндеттері. Үйлестіруші -оқушы осы секция оқушыларының ішінен мектеп ОҒҚ секциясының бірінші отырысында таңдалады. Үйлестіруші оқушының міндеттеріне мыналар кіреді: • Секция жұмысына қатысты кез-келген ақпаратты алу үшін секция басшысымен тығыз байланыста болу. • Мектеп оқушыларының жұмысына қатысты мектеп стендтік ақпаратын қадағалау. • Өз секциясының оқушылары арасында ақпаратты бөлу бойынша жедел үйлестіруді жүзеге асыру. • Оқушыларды зерттеу қызметіне тартуға көмек көрсету. 5.5 Секция басшысының функционалдық міндеттері. Секция жетекшісі мектеп мұғалімі де, университеттің ғылыми қызметкері де бола алады. ОҒҚ секциясының басшысы: • Оқу жылы ішінде өз секциясы оқушыларының қызметін үйлестіру. • Жаңа оқушыларды ОҒҚ-ға тарту. • Оқушыларға өзекті тақырыптарды, бағыттарды анықтауға көмек көрсету. • Ғылыми жобаны ресімдеуге қойылатын талаптарды, бағалау критерийлерін оқушыларға жеткізу. • Мектеп ҒПК секциясының жұмысына ,шығармашылық емтиханға жетекшілік ету; 5.5 ОҒҚ үйлестірушісінің функционалдық міндеттері. • ОҒҚ қызметін үйлестіру. • Ғылыми жобаны ресімдеуге қойылатын талаптарды, бағалау критерийлерін оқушыларға жеткізу. • ҒПК (мектеп, облыстық, республикалық) ғылыми жобаларды ұсынуға және іріктеуге басшылық жасау • Мектеп ҒПК секцияларының жұмысына ,шығармашылық емтиханға жетекшілік ету;. 6. Жұмыс принциптері: 6.1 ОҒҚ жұмысын ұйымдастыру мынадай қағидаттар бойынша құрылады: • Интегралдылық-ОҒҚ-да алған тәжірибе мен дағдылар сабақтарда пайдаланылып, оқу үлгерімін арттыруға және психологиялық саланы дамытуға жәрдемдескен кезде оқушылардың оқу және зерттеу қызметінің бірігуі мен өзара ықпалы; • Үздіксіздік-әр түрлі жастағы оқушылар мен ғылыми жетекшілердің шығармашылық бірлестігінде ұзақ мерзімді кәсіби бағдарлау білімі мен тәрбиелеу процесі; • Пәнаралық көпсалалы оқыту, онда мәселеге сүңгу пәннің терең жүйеленген маңыздылығын және әртүрлі салалардағы кең эрудицияны, зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыруды қамтиды; 6.2 Білім беру-тәрбие міндеттері үш деңгейде шешіледі: • Ақпараттық-оқушылардың жаңа білім алуы; • Эмоционалды-қуаныш арқылы шығармашылық, қоршаған әлемді тереңірек және жан-жақты қабылдау, адамның ішкі бостандығы мен өзін-өзі қамтамасыз ету туралы хабардар болу; • Моральдық - психологиялық-психологиялық тұрақтылықты қалыптастыру, ерік-жігерді, ғылыми қоғамдастықтың адамгершілік принциптерін тәрбиелеу арқылы. Күтілетін нәтиже: 1. Мектепте дарынды оқушылардың дамуына жағдай жасалған. 2. Оқушылар әртүрлі деңгейдегі олимпиадалардың, ғылыми-зерттеу жобалары конкурстарының қатысушылары, жүлдегерлері болып табылады.                                                                                              

    Іс- шаралар

    Мерзімі

    Жауаптылар

    Аяқтау нысаны

    1

    Оқушылардың қабілеттерін анықтау диагностикасы

    Қыркүйек

    Психолог

    Диагностикалық карталар

    2

    Оқушылардың зерттеу дағдылары мен шығармашылық ойлауын диагностикалау

    Қыркүйек

    Пәндер бойынша ОҒҚ үйлестіруші мұғалімдері

    Онлайн сауалнама нәтижелері

    3

    Деректер базасына сәйкес дарынды балалардың мұғалім-тәлімгерлерін анықтау

    Қазан

    ДҒӘО

    пәндік үйлестірушілер

    ӘБ мұғалімдерінің тізімі

    4

    Оқушылардың мәліметтер базасын құру

    Қыркүйек

    ДҒӘО

    Пәндер бойынша ОҒҚ үйлестіруші мұғалімдері

    Оқушылардың тізімі

    5

    Ерекше қабілеті бар оқушылармен жеке жұмыс жоспарларын құру. Ерекше қабілеті бар оқушылармен жұмыс істеудің жеке жоспарларын бекіту

    Қыркүйек-қазан

    ӘБ жетекшілері, пән мұғалімдері

    Жоспар

    6

    Ғылыми жобалардың өңірлік, республикалық және халықаралық конкурстарына қатысуға өтінімдер жасау

    Қыркүйек - жыл бойы "Дарын" РҒПО жоспарына сәйкес

    Пәндер бойынша ОҒҚ үйлестіруші мұғалімдері, ОҒҚ кеңесі

    Өтінім тізімі

    7

    Зерттеу жұмысы үшін тақырыптарды таңдау, басшыларды бекіту. Секциялар бойынша оқушылардың ғылыми жобаларын тіркеу

    Қыркүйек- қазан

    ДҒӘО

    Пәндер бойынша ОҒҚ үйлестіруші мұғалімдері

    Өтінім тізімі

    8

    Ғылыми жетекшілердің жиналысы, жұмыстың тақырыптары мен бағыттарын анықтау

    Қыркүйек

    ДҒӘО

     Пәндер бойынша ОҒҚ үйлестіруші мұғалімдері,ОҒҚ кеңесі

    Кеңес беру Өтінім тізімі, жұмыс жоспарлары

    9

    Секциялардың жұмысы туралы есеп. 1-ші мектеп ҒПК дайындау және өткізу

    Қазан- қараша

    ДҒӘО

    Пәндер бойынша ОҒҚ үйлестіруші мұғалімдері

    Пәндер бойынша ОҒҚ ұйымдастыру бойынша есеп

    10

    Басшылардың жұмыстарға шолу жасауы. Зерттеу жұмыстарын аяқтау

    Қазан- қараша

    Зерттеу жұмыстарының жетекшілері

    Секциялар бойынша оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының Банкі

    11

    Мектеп ғылыми-практикалық конференциясы. Мектеп ғылыми-практикалық көрмесі

    Қазан- қараша

    ДҒӘО

    Пәндер бойынша ОҒҚ үйлестіруші мұғалімдері

    Пәндер бойынша ОҒҚ ұйымдастыру бойынша есеп

    12

    Зерттеу жұмыстарының конкурстарына қатысу

    Қазан-жыл бойы

    ДҒӘО

     Пәндер бойынша ОҒҚ үйлестіруші мұғалімдері, секция жетекшілері

    Консультациялар, олимпиадалық тапсырмалар

    13

    Ғылыми жобалардың өңірлік және облыстық, республикалық және халықаралық конкурстарына қатысуға өтінімдер жасау

    Желтоқсан- қаңтар

    ДҒӘО

    ОҒҚ үйлестірушілері, секция басшылары

    Өтінім тізімі

    14

    Секциялардың жұмысы туралы есеп. 2-ші мектеп ҒПК дайындау және өткізу

    Қаңтар

    ДҒӘО

    ОҒҚ үйлестірушілері, секция басшылары

    Пәндер бойынша ОҒҚ ұйымдастыру бойынша есеп

    15

    Дарынды балаларға мониторинг жүргізудің диагностикалық рәсімдерін жүргізу

    Наурыз

    ДҒӘО

    психолог

    мектептің психологиялық қызметі Диагностика нәтижелері

    16

    Өңірлік, облыстық және республикалық конкурстар мен фестивальдерге қатысуға өтінімдер жасау

    Наурыз- сәуір

    ДҒӘО

    ОҒҚ үйлестірушілері, секция басшылары

    Өтінім тізімі

    17

    ОҒҚ жұмысы туралы есеп. TED ' x түріндегі шығармашылық емтихан

    Мамыр

    ОҒҚ кеңесі

    Пәндер бойынша ОҒҚ ұйымдастыру бойынша есеп

    Әдістемелік сүйемелдеу

    1

    Дамыту іс-шаралары (коучинг, семинар, мұғалімдердің ОӘК жоспары)

    Қазан- сәуір

    ДҒӘО ОҒҚ үйлестірушісі

    Есептік ақпарат

    2

    Оқушылармен практикалық сабақ:"зерттеу жұмыстарын ресімдеуге қойылатын талаптар". Жеке кеңес беру.

    Қазан- жыл бойы

    ОҒҚ үйлестірушісі

    Есептік ақпарат

    3

    "Зерттеу жұмыстарын қорғау әдістемесі"практикалық сабағы. Жеке кеңес беру

    Қазан-жыл бойы

    ОҒҚ үйлестірушісі

    Есептік ақпарат

    4

    Дарынды балалармен жұмысты жоспарлау кезінде оқушылардың жас ерекшеліктері мен жеке қабілеттерін ескеру

    Қазан

    Мектептің психологиялық қызметі

    Есептік ақпарат

     

    ДҒӘО:Абитинова К.Ж

     

     

    2023-2024 оқу жылы

    Послание
    Президента

    Рухани жаңғыру

    Полезные ссылки